Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia
From: amperomierz <vissim@poczta.onet-in-pl>
Date: Sun, 17 Aug 2014 16:36:17 +0000 (UTC)
> To jest masówka. Profilowałeś to kiedyś? Sprawdzałeś, jaki ma najniższy
> poziom jasności? Sprawdzałeś, jaka jest jego stabilność parametrów
> wyświetlania? :D

Prosilbym o krotkie wyjasnienie, bo bralem go rowniez pod uwage.
Masz na mysli, ze wali metaliczna poswiata ?
Ciekawe jakby wypadl w porownaniu do mojej obecnej 19-ki Dell 1908 FP,
ktorej ani kolorow ani katow patrzenia nie moge zarzucic. Doslownie pod
katem ~180 stopnii obraz wyglada tak samo !

Chyba ze zyje 10 lat za...(nie bede ich obrazal) i istnieje juz lepsza
technologia niz ta w tym modelu 1908FP, a monitorek ma juz trochu latek
od produkcji.

--
amp