Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia
From: amperomierz <vissim@poczta.onet-in-pl>
Date: Sat, 16 Aug 2014 23:52:19 +0000 (UTC)
> Dell na IPS to jednak marketowa masówka. Jeżeli komuś to wystarczy, to
> proszę uprzejmie. Ja wolę niższe rozdzielczości, ale z porządnym
> odwzorowaniem barw.

To zaproponuj prosze cos od siebie, badz podaj na czym pracujesz.

Co do Della to faktycznie tandeta. Na sluzbowym laptoku Dell 2520 nie
moge pracowac - nie potrafie tego wytlumaczyc ale obraz pozbawiony
kolorow, metaliczny, katy widzenia fatalne i w zaleznosci od koloru
czcionki i tla, musze odchylac monitor o kilkanascie stopni do tylu/
przodu.
Wylaczylem wszelkie pierdolka typu antialiasing, hinting i pracuje na
najzwyklejszych czcionkach (Verdana, Courier New, Monotype), ale jakos mi
ten monitor nie pasuje. Po godzinie zauwazylem, ze unikam ekranu,
skupiania uwagi na tekscie i produktywnosc spada prawie do zera.

--
amp