Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 14 Aug 2014 23:14:20 +0200
Dnia Wed, 13 Aug 2014 23:23:26 +0000 (UTC), amperomierz napisał(a):

> Witam,
>
> Wymieniam monitor na lepsiejszy i prosilbym o porade, bo internet jest
> pelen klamstw i marketingu, a moze tutaj znajde jakas dobra dusze ;)

(ciach…)
> Obecnie mam 19 calowego Della (kiedy byly jeszcze dobrej jakosci), jednak
> przeszkadza mi jego mala rozdzielczosc (1280x1024) oraz fakt ze w Linxie
> wszystko jest wieksze - czcionki, taby, okna. Chyba wiecie o co chodzi.
> Nie miesci mi sie to na ekranie, a preferuje jednak jeden monitor, a nie
> dwa. Dwa jakims cudem mecza moje oczy.
>
> Cena do 2-3k.
>
> Przejade pol Polski zeby spojrzec takiemu monitorowi w oczy i powiedziec
> You're mine, b*tch :)

Jeżeli lubisz mieć wyższą gęstość upakowania pikseli (pasowało Ci 1280×1024
na 17", a na 19" już piksele były za duże), chcesz mieć 1920×1200, to przy
22" przekątnej masz świetnego EIZO FlexScan SX2262W.

Jeżeli 24" to bym się rozejrzał za EIZO FlexScan EV2436W (tu masz 1920×1200
również). Jeżeli Waść sobie winszuje 2560×1440, to w budżecie „dorzuć dwie
stówy” jest to wciągnięcia EIZO FlexScan EV2736W.

Nie rozumiem tylko owego zapotrzebowania na 75Hz odświeżania. Skąd Ci się to
wzięło?

[ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli     ]
[ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem.     ]
[                                                             (Chris Rock) ]