Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: z <z@z.pl>
Date: Mon, 28 Jul 2014 21:54:41 +0200
W dniu 2014-07-28 20:15, Przemysław Ryk pisze:
Ja akurat w składzie, więc u mnie też podczas pracy softu naotwierane jest.
Tyle tylko, że może dlatego mnie tak SSD bardzo nie nawilża, bo u mnie
system, soft i dane robocze na RAID0 stoją. Tak - z pełną świadomością
zagrożeń, jakie to ze sobą niesie. I też mam podejście, że nieużywany soft
idzie do zamknięcia (nieużywany nie znaczy, że za 5 minut będzie potrzebny).
:D

Na moim stanowisku nie znam dnia ani godziny co chora wyobraźnia klienta mi przyniesie. :-) Czasem word, czasem powerpoint, czasem corel ... Czasem trzeba spróbować ugryźć temat kilkoma programami. Żeby jakoś to ogarnąć nie trzymam otwartych plików z kilu prac które mam na tapecie bo to prowadzi do zguby. Otworzyć, poprawić, wysłać, zamknąć. Otworzyć, zrobić impozycję, wyświecić, zamknąć zapomnieć... :-)
Miło jest gdy nie trzeba czekać aż to "blaszane pudło" ruszy tyłek :-)