Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 29 Jul 2014 02:45:41 +0200
Dnia Mon, 28 Jul 2014 20:40:05 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> Np. system operacyjny i kilkadziesiat pracujacych w nim procesow.

O żebyś się nie spocił. Ja nie pracuję w drukarni, ja DTP robię. Uwierz na
słowo - generowanie PDFa pod druk (choćby ważył ze 2 GB) to nie jest
pierdyliard odczytów i zapisów jednocześnie i to nie są zagonione do roboty
wszystkie wątki logiczne procesora. Wręcz przeciwnie. Tyra na ogół jeden
rdzeń, a korzysta się z zalet ciągłych porycji danych, a nie randomowego
wczytywania pierdyliarda małych fragmentów.

[ Masz ochotę kupić sobie Nokię E52? Usiądź i poczekaj, aż Ci przejdzie.   ]
[ Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/               ]