Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 28 Jul 2014 20:15:41 +0200
Dnia Mon, 28 Jul 2014 10:45:59 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> A ja za kazdym razem jak slysze krytyke, ze kupowanie dysku dla startu
> systemu jest glupota, bo robi sie to raz dziennie lub raz na X dni to
> zastanawiam sie czy autor tych zlotych mysli ...mysli :-P
(ciach…)

Nie napisałem, że kupno SSD to głupota, tylko że zachwyty głównie podpierane
są właśnie czasem uruchomienia systemu.

Już nie wspominając o tym, że częstym scenariuszem jest SSD na system i
programy, a dane do obróbki na HDD. I cały ten misterny plan, jak to SSD
diametrialnie zmienia jakość życia, już nie jest taki misterny. Przykład?
Znajomy wideo dłubie. Dał się wrobić w SSD + WD Green na dane, choć mówiłem,
że będzie na to kląć. Klął. Jak w końcu posłuchał i tego Greena pchnął na
backup, a jako dyski na materiały robocze wstawił 2 klasyczne 7200 rpm w
RAID0 to wtedy różnicę w komforcie pracy poczuł.

[ W kobiecie jest dobre tylko to, co jest w niej najlepsze.                ]
[                                                  (Nicholas de Cohamfort) ]