Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lenovo i problem z whitelist

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lenovo i problem z whitelist
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Thu, 10 Jul 2014 10:25:25 +0200
Jako posiadacz HP popieram Cię w pełni, mam już pół szuflady kart wifi, które
nie chcą ruszyć w HP (mimo, że pochodzą z innych HP).
Wyjątkowe s...syństwo.
Prawdopodobnie jest white-list w bios i koniec kropka.
Ludzie niby czasem bios hackują dla podmiany karty, ale jak napisałeś ryzyko
jest.
Kupiłem więc zewnętrzną kartę PCMCIA Linksys WPC600N, ale tu rozczarowanie, że zasięg z ta kartą marny, zapewne z uwagi na malutkie anteny w takim module (notebook ma zwykle dłuższe anteny wyprowadzone za ekran lub obok klawiatury).

-----
Jakoś inni oprócz Lenovo i HP nie robią z tym problemów.