Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lenovo i problem z whitelist

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lenovo i problem z whitelist
From: "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl>
Date: Thu, 10 Jul 2014 08:32:08 +0200
Może po prostu trzeba było kupić wersję z kartą "an" a nie teraz marudzić, że firma kiepska. Markowy laptop to nie składak blaszanka, by wsadzać tam co w łapy wlezie a potem płakać, że system niestabilny i się wszystko wiesza.

Wiem, że karty "an" z serii R500 nie działały mi z E520.
Nie wiem tylko czy to wina "whitelistingu" czy po prostu karta z R500 używała pełnego PCIe a w E520 było tylko wyprowadzone USB na złączu miniPCIe. Musisz pamiętać, że mPCIe to tak naprawdę dwa interfejsy, trzeba wiedzieć jaki interfejs ma dane złącze płyty głównej i jaki karta.