Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] CO BEDZIE LEPSZE?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] CO BEDZIE LEPSZE?
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Wed, 25 Jun 2014 04:32:30 -0700 (PDT)
Witam,
Mój komputer został kupiony w 2008, i od tego czasu tylko korzystam, typowy
user. Nigdy nie była robiona reinstalacja systemu.
Komputer pracuje coraz wolniej, wydajność spada, coraz dokuczliwsze są reklamy,
itd, itp.

Pytanie:

Co bardziej pomoże:
a) reinstalacja systemu czyli zmiana z irytującej VISTY na WIN 7
b) zakup ramu, tak by mieć 4 GB (o ile w tym kompie można)

Co będzie skuteczniejsze i sprawi że komputer będzie sprawniejszy, szybszy?

Gdziekolwiek mam możliwość korzystać z win7, np. w pracy, na komputerze też
mającym jak mój 2GB ram, to wydaje mi się, ze ten komp z win7 jest jak Ferrari
w porównaniu do mojej konnej furmanki z Vistą.

Krótka specyfikacja mojego komputera, może poza reinstalacja lub dokupieniem
ramu powinnam zrobić coś innego?

Komputer to
P pavilion dv6000
AMD 64 athlonX2 dual core processor tk57 1908 MHz L1 64/ L2 256kb
2046 mb ram
plik wymiany 4333 mb
pamiec wirtualna 6379 mb
Właściwości systemu operacyjnego
Nazwa systemu operacyjnego      Microsoft Windows Longhorn Home Edition
Wersja systemu operacyjnego     6.0.6002 (Longhorn Beta)
Dodatek service pack systemu operacyjnego       Service Pack 2
Data Instalacji 2008-04-09

Reinstalowac / wymienic system na win7 czy dokupić ramu, czy coś innego?

Pozdrawiam, Majka