Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stara płyta i dysk 3TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stara płyta i dysk 3TB
From: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@media-lab.com.pl>
Date: Wed, 4 Jun 2014 08:32:08 +0000 (UTC)
Dnia 02.06.2014 maX <averwywal@interia.pl> napisał/a:

> Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@media-lab.com.pl>
> napisał w wiadomości
> slrnlooa8b.6ch.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl">news:slrnlooa8b.6ch.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...

> W przypadku chipsetów AMD działa z różnymi budżetowymi płytami na 740G czy
> 760G, ale w przypadku nVidii tylko niektóre chipy są obsługiwane. A ty
> akurat masz mało popularny nForce 8200.

> Napisz do jego producenta czy obsługuje dyski 3TB. Albo do sklepu, pewnie
> testowali te kontrolery pod kątem współpracy z dyskami >2TB.

Napisałem, mam pozytywne potwierdzenie. Znalazłem też na forach info że
chipset ASM1061 daje w przypadkach starszych płyt radę, więc jest nadzieja że
będzie
git.
BTW to dość istotny obecnie parametr dla kart kontrolerów sata, bo wiele pewnie
osób
obecnie dokupi większy dysk do starszych, ale jeszcze wystarczających płyt
głównych.
Producenci powinni się tym chwalić w speckach.