Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitory EIZO

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitory EIZO
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 9 May 2014 21:11:54 +0200
Dnia Fri, 09 May 2014 07:15:29 +0200, z napisał(a):

> Kilkanaście lat przygotowuję do druku i jeszcze nie doznałem "zaszczytu"
> pracy na Eizo. :-) Często z powodu małego budżetu ale czasem też z
> kiepskiego stosunku cena/jakość.

Zaraz zaraz - ale Ty tak serio, że w EIZO masz kiepski stosunek ceny do
jakości?

> Jak jest teraz? (miałem sporą przerwę w zakupach)
> Ile trzeba dać za poprawnego Neca (czy coś innego na IPS) a ile za Eizo?

Jeżeli mówimy o modelach ze sprzętową kalibracją, to najprostszy ColorEdge
CX230 + licencja na ColorNavigatora, to AFAIR koło 2600 PLN.

[ You can only be free, when you have nothing to loose.                    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]