Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitory EIZO

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitory EIZO
From: "Wojtek W." <pawciowy@gmx.net>
Date: Thu, 08 May 2014 23:39:22 +0200
Mam do czynienia z kilkoma modelami Eizo i powiem tak są
dobre ale też za wydane na nie pieniądze oczekiwałbym lepszej jakości.
Mam prywatnie S1911 kupiony u Niemca i właściwie nie ma się do czego przyczepić po kilku latach (10tys godz.)
Reszta modeli kupiona w Polsce.
Kumpel ma  model 22 cale ale równomierność podświetlenia taka sobie.
W pracy mamy kilka modeli jeden z nich ma słabe podświetlenie.
Niestety serwis Eizo odmawia naprawy bo to część eksploatacyjna...
Hmm to po co jest gwarancja na świetlówki  30tys godz ?
Reszta modeli całkiem przyzwoicie aczkolwiek bez profilowania spektrofotometrem
nie było by tak różowo.
W kwestii zakupu używanych monitorów
Ostatnio kupiliśmy w cenie 1 nowego Eizo 4 poleasingowe identyczne modele samsunga 24 cale na dobrej matrycy i każdy świeci zupełnie inaczej. Po profilowaniu to już inna bajka i postawione obok siebie wyświetlają praktycznie identyczne obrazy, nie odbiegające od Eizo :-) Moje zdanie jest takie, że podstawa to niezły monitor + profilowanie lub najlepiej kalibracja sprzętowa (prosty model Nec-a który posiadam z taka funkcją spisuję się znakomicie)

W.W.