Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problemy z QNAP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problemy z QNAP
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 9 May 2014 13:33:39 +0200
Dnia 2014-05-09, o godz. 10:29:49
"Chris" <chris@mail.com> napisał(a):

> Jaskiniowiec nabazgrał(a):

> Inny model ... nie ważne ... 2 czy 3 miesiące temu poleciał cały RAID
> w tym dwa dyski do serwisu, oby coś z firmware nie było bo już ważne
> dane poszły do kosza :(

W moim 259 był problem z czarnymi WD RE4 2 TB - jak kiedyś już
pisałem. W pewnym moemencie system tracił do nich dostęp tak jakby były
niezamontowane. Pomogła wymiana. Na 2TB WD RED. W sumie dziwne to było.
A w identycznej sztuce (i w innej 419-tce) u kolego chodzą WD Grenn 2TB
choć nie są na liście kompatybilności. Ot ciekawostka...

Zdrówko