Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problemy z QNAP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problemy z QNAP
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Fri, 9 May 2014 11:40:30 +0200
Jaskiniowiec nabazgrał(a):

W dniu 09.05.2014 10:29, Chris pisze:
Model z serii TS-x39.
Inny model ... nie ważne ... 2 czy 3 miesiące temu poleciał cały RAID w
tym dwa dyski do serwisu, oby coś z firmware nie było bo już ważne dane
poszły do kosza :(
U mnie problemy pojawiły się jeszcze na starym fw 3.x, które nie
pokazywało nawet że coś z dyskami się dzieje. Dopiero po wgraniu
nowszego 4.x zaczęło pokazywać alerty. O logach można w tym guanie
pomarzyć, bo zapisuje je gdzieś w plikach SQLite i to z krótkiego okresu.

U mnie pad też był na 3.x :) bo skoro działało to lepiej było nie ruszać :) zmiana na 4.x poszła dopiero po padzie dysków ot tak przy okazji. Mam jeszcze drugi TS-112 jako magazyn głównie pod AV wpięty do BD/TV i coraz częściej mam odpalanie wentyla na maxa na parę min i znowu się ucisza, wcześniej aż tak często się nie odpalał.

A co do padu RAID u Ciebie, to mnie pocieszyłeś :/ Tak czuję w kościach,
że jak u siebie nie zmigruję na coś zupełnie innego, to ta zabawka
prędzej czy później padnie i narobi niezłych szkód.

U mnie poszło całe archiwum zdjęć ze strony w sigu :( kilka milionów fotek rozjebanych aut bo oprócz tego co na forum była też własna baza VIN=FOTA ze stanów za ostanie 10-12 lat :( teraz nie do odzyskania bo i amerykanie to skasowali.

Urwał nać, do czego to doszło, żeby robić backup backupu :/

Dokładnie

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl