Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 13 Apr 2014 21:56:33 +0200
Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał
13 kwietnia 2014 12:23   w
news:lidoio$oja$1@node2.news.atman.pl...
:W dniu 2014-04-12 23:11, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
: > (...) producent nie dostarcza sterowników
: >   pod XP:
: > (...)
: > Proszę o pomoc: SKĄD JE WZIĄĆ?
: > (Może jakieś zamienniki?)
: >
: a jakbyś zassał Driver Packa jakiegoś nowszego, takiego co zajmuje 8GB
: to może to by dało radę?
:
[kickass.to]driverpack.solution.14.0.407.final.driver.packs.14.02.2.sochi.edition.updated.torrent

Coś takiego kiedyś próbowałem, ale ani ja, ani mój XP nie wiemy, czym się
takie driverpacki otwiera? Jak tego się używa? Tak samo odnośnie plików
*.torrent. Czym to się je?

Zaś co do pytania kol yerine.ictimai - to jeśli driverów nie wygenerował
producent danego urządzenia, to raczej nie tego zrobił za niego św. Mikołaj,
ani nikt inny, to chyba jasne? No ale bywa, że na stronie producenta gdzieś
niby te drivery są, ale nijak nie idzie ich znaleźć. Przećwiczyłem to w
przypadku Intela, gdzie ichnie metody wyszukiwania - za czorta nie zdają
egzaminu. Ponieważ temat jest obszerny i stale powraca, to pewną pomocną
metodę opiszę w wątku pt. "Kompleksowe zaopatrzenie w sterownik" - jako że
tytuł dokładniej precyzuje zagadnienie...
Zerknij: