Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sun, 13 Apr 2014 08:52:57 -0500
<yerine.ictimai@gmail.com> wrote in message f37c34e5-8028-4359-bcb8-e33d68bc95d9@googlegroups.com">news:f37c34e5-8028-4359-bcb8-e33d68bc95d9@googlegroups.com...
Pszemol:
|Gdybyś miał do wyboru tylko Vistę to bym Cię poparł.
|Ale Windows 7 to bardzo dobry system - nie masz się czego bać.

Prawdopodobnie masz rację że to dobry system.
Ale XP także jest dobry.

Ale od 8-go kwietnia będzie coraz gorszy... :-)

W sumie zdradzę ci tajemnicę - używam i tego i tamtego systemu (mam
preinstalowanego na laptopach).

Jednak skoro mam legalnego XP wcześniej kupionego, i działa mi
on dobrze i co
więcej szczerze nie widze ŻADNEJ RÓŻNICY w wykonowaniu swoich zadań
pomiędzy tymi systemami to PO CO mam KUPOWAĆ nowszą wersję?
Tylko dlatego że marketingowcy z M$ MUSZĄ zarobić?

Nie, nie dlatego.
Dlatego że po wykryciu nowej dziury w zabezpieczeniach XP nikt jej już nie zalepi.

Jeszcze tym bardziej że mam MULTUM specjalistycznych aplikacji
zainstalowanych na XP i teraz instalowanie nowego systemu, potem
pieprzenie się z jego rejestracją, potem instalowanie tego multum
specjalistycznych aplikacji, pieprzenie się z ICH REJESTERACJĄ, potem
importowanie-eksportowanie konfiguracji, danych... LOGISTYCZNY KOSZMAR!

Histeryzujesz :-)

Oczywiście po to że marketingowcy z M$ chcą swych klientów POTRESOWAĆ
jak MAŁPY W CYRKU!

i dorabiasz niepotrzebną ideologię.

Powodzenia życzę w szukaniu sterowników do XP :-))))