Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
From: yerine.ictimai@gmail.com
Date: Sun, 13 Apr 2014 06:36:26 -0700 (PDT)
Pszemol:
|Gdybyś miał do wyboru tylko Vistę to bym Cię poparł.
|Ale Windows 7 to bardzo dobry system - nie masz się czego bać.

Prawdopodobnie masz rację że to dobry system.
Ale XP także jest dobry.
W sumie zdradzę ci tajemnicę - używam i tego i tamtego systemu (mam
 preinstalowanego na laptopach).

Jednak skoro mam legalnego XP wcześniej kupionego, i działa mi
 on dobrze i co
więcej szczerze nie widze ŻADNEJ RÓŻNICY w wykonowaniu swoich zadań
 pomiędzy tymi systemami to PO CO mam KUPOWAĆ nowszą wersję?
Tylko dlatego że marketingowcy z M$ MUSZĄ zarobić?

Jeszcze tym bardziej że mam MULTUM specjalistycznych aplikacji
 zainstalowanych na XP i teraz instalowanie nowego systemu, potem
 pieprzenie się z jego rejestracją, potem instalowanie tego multum
 specjalistycznych aplikacji, pieprzenie się z ICH REJESTERACJĄ, potem
 importowanie-eksportowanie konfiguracji, danych... LOGISTYCZNY KOSZMAR!

Oczywiście po to że marketingowcy z M$ chcą swych klientów POTRESOWAĆ
 jak MAŁPY W CYRKU!