Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesor i7 a obsługa grafiki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesor i7 a obsługa grafiki
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Thu, 3 Apr 2014 21:03:17 +0200
"ToMasz" napisał:

to chodzić tylko w trybie tekstowym (serwerek na linuxie)

WOW! Akurat podczas czytania jadłem kolacje i .... teraz muszę czyścić monitor. Ktoś się pod Jotera podszywa czy wysłałeś to w prima aprilis?

ToMaszu, prima aprilis już był parę dni temu, chyba że Twój Linuch jeszcze tego nie ogarnął ;-> A ów "serwerek na linuxie", składany na pałę z "randomowych" podzespołów, to naprawdę nie mój pomysł, tylko stan zastany, na który nie mam żadnego wpływu. Ja bym kupił porządny windziany serwer, ale wiesz - nie mój cyrk, nie moje małpy i nie moja kasa. Aczkolwiek przyznam bez bicia, że ta awaria akurat nie z powodu Linucha, tylko zwyczajnie - pie.dolnął zasilacz i pociągnął za sobą całą resztę z dyskami na czele. Chociaż z drugiej strony... próba przywrócenia danych z backupu (robionego narzędziami dla ubogich) dała efekt hmmm... powiedzmy, że niezadowalający. Co z pewnością nie miałoby miejsca w przypadku używania sprawdzonego oprogramowania, dedykowanego dla serwerów windzianych ;->

Smacznego.

JoteR