Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Procesor i7 a obsługa grafiki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Procesor i7 a obsługa grafiki
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Thu, 3 Apr 2014 19:33:35 +0200
Witam,
przekazuję szanownej grupie pytanie, na które nie potrafię udzielić odpowiedzi, z powodu zostałem w tyle jeśli chodzi o współczesny sprzęt. Generalnie chodzi o to, jak rozpoznać czy dana płyta będzie obsługiwać obsługę grafiki wbudowaną w procesor i7. Na logikę rzecz biorąc, fakt występowania na płycie gniazda VGA lub DVI powinien być wystarczający, ale nigdy nic nie wiadomo. W każdym razie dla pytającego ta kwestia jest niejasna, dla mnie zresztą też. Poniżej konkretne pytanie:

Czy nie będę musiał dokupić karty graficznej do zestawu jak poniżej, ma
to chodzić tylko w trybie tekstowym (serwerek na linuxie):

MSI Z77A-G41 -
http://www.x-kom.pl/p/103275-plyta-glowna-socket-1155-msi-z77a-g41-z77-2xpci-e-ddr3.html

i7-3770
http://www.x-kom.pl/p/78756-procesor-core-i7-1155-intel-i7-3770-340ghz-8mb-box.html

Za odpowiedzi, zwłaszcza szybkie (bo poprzedni serwerek zszedł był) będę wdzięczny.

JoteR