Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zmiana częstotliwości sterowania LED-ów podświetlających mat

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zmiana częstotliwości sterowania LED-ów podświetlających matrycę laptopa (PWM)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 26 Mar 2014 18:50:58 +0100
Dnia Wed, 26 Mar 2014 14:53:32 +0100, Marek napisał(a):

> No przecie napisałem, że ciągu dnia to samo, więc oświetlenie nie ma nic do
> tego.

Pomyśl chwilę :) To fakt że jest dzień nie ma nic do tego :) Obie cz.
występują jednocześnie o ile tylko komp jest włączony. Jeśli masz XP (nie
wiem jak w innych windach) to czasem dostęp do innych trybów (w tym cz.
odświeżania) jest niezaptaszony w ustawieniach ekranu i ich nie widać.
Sprawdź.
--
Jacek