Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 20 Mar 2014 15:08:47 +0100
Dnia Sun, 9 Mar 2014 19:23:06 +0100, maX napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
> 107ou0egdh75r.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:107ou0egdh75r.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
>
> Kto koniecznie chce mieć lapa z 1 Gbit to takiego znajdzie bez problemów.

Oczywiście, że znajdzie. Niemniej jednak trochę można się wkurzyć, że
patrzysz po laptopach z wyższej półki, a tam pierdut - 100 Mbit karta.

> Np. w tabletach wogóle nie ma RJ45.

I co wobec tego?

> Polemizowałem tylko z tezą że w warunkach domowych nie da się wycisnąć
> maksymalnej przepustowości po wifi N.

I jaki będziesz miał wtedy rzeczywisty transfer? I jak się to ma do
osiągalnych na 1 Gbit?

> Bo RAID, zwlaszcza wyższy niż 0 lub 1, mało kto używa w warunkach domowych.

Nie o to chodzi. Chodzi o to, że raczej wraz ze wzrostem kwoty przeznaczonej
na płytę jednak jej możliwości często rosną. A tu wydajesz więcej na
laptopa, a dostajesz sieciówkę o niższej przepustowości…

> Odnośnie integry audio to niekoniecznie. Nieraz w testach płyt głównych
> można przeczytać tekst typu "Ta płyta mimo że jedna z tańszych w teście to
> oferuje jakość dźwięku wyższą niż większość droższych od niej modeli".

Tendencja się od jakiegoś czasu zmienia i na płytach (nie tylko
najdroższych) można w końcu dostać przyzwoitą dźwiękówkę.

[ Szczęśliwy mężczyzna, to taki, który więcej zarabia, niż jego żona jest  ]
[ w stanie wydać. Szczęśliwa kobieta, to taka, która takiego znajdzie.     ]
[                                                            (Mario Adorf) ]