Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach
From: kropelka@gmail.com
Date: Wed, 12 Mar 2014 03:13:47 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 30 stycznia 2014 14:03:06 UTC+1 użytkownik Maciek Babcia
Dobosz napisał:
> Mówisz że przeciętny użytkownik laptopa zasysa obrazy maszyn
>
> wirtualnych i korzysta z repozytorium SVn? ;-)
Z mojego doswiadczenia wynika, ze przecietny uzytkownik laptopa
nie bardzo wie, do czego jest to gniazdko 'jak do telefonu'
w tym sprzecie. Nawet jesli chodzi o komputery stacjonarne to widzialem
wielokrotnie kombinacje stacjonarka z WiFi na USB i router DSL/kablowy
stojacy w przedpokoju albo w salonie kolo telewizora, krysztalow
i makatki z papiezem;)

Pozdrawiam,
--
Karol Piotrowski