Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Thu, 20 Mar 2014 09:35:26 +0100
nadir nabazgrał(a):

Pasuje TEORETYKU bo jest w formie napędu CD/DVD a te są wszystkie w tym
samym standardzie a jedyne co zmieniasz to klapka frontowa pasująca do
laptopa ..
Przy czym trzeba dodać, że standardy są przynajmniej dwa.
Jakiś czas temu sam się zdziwiłem, że napęd ze starego mojego laptopa nie pasuje do nowego, różnica była w wysokości/grubości i nijak nie dało się ich podmienić.

Ciekawe bo jeszcze się nie spotkałem z czymś takim chyba że producent zrobił własny model pod siebie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl