Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 20 Mar 2014 10:08:44 +0100
Dnia Wed, 19 Mar 2014 21:04:31 +0100, mr misio napisał(a):

> Wlasciwie to patologia obecnych czasow. Nikt nie gra w pilke, nikt nie
> szydelkuje, wszyscy "informatycy" i klepia w kompach.

Ale my nie o tym w tej chwili, tak? :)

Swoją drogą - grać w piłkę nie lubię, wolę pojeździć na rowerze. Ale w
listopadzie, przy padającym deszczu ze śniegiem, to ja dziękuję uprzejmie,
ale wolę grzać odwłok w domu. :D

[ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking.          ]
[                                                              (Max Payne) ]