Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Wed, 19 Mar 2014 13:32:24 +0100
RadoslawF nabazgrał(a):

Dnia 2014-03-19 10:21, Użytkownik Chris napisał:
RadoslawF nabazgrał(a):
Do domu 2 dyski w lapku jako NAS by starczyły 2x1TB to już coś.
Nie każdy umożliwia podpięcie dwu dysków a i nie każdemu wystarczy
tylko 2TB.
Jeden w lapku a drugi zamiast napędu CD i masz 2 x hdd
Wiem, i twierdzę ze nie w każdym laptopie tak można.
Chyba w każdym bo napęd CD masz standardowy a jedyna różnica to klapka
na tackę.
Pod warunkiem że sobie wystrugasz ramkę do zamocowania dysku w miejsce
napędu optycznego, teoretyku.

Nie kompromituj się bo wychodzi z ciebie amatorka ...

Przykład TEORETYKU:
http://tablica.pl/oferta/kieszen-do-laptopa-na-drugi-dysk-hdd-hp-elitebook-8470p-k-ce-CID99-ID4xlfF.html

Miałem takie coś tylko DeLocka w swoim lapku, wśrodku SDD a w takiej ramce HDD więc wiem co piszę.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl