Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Domowy NAS z laptopa
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Thu, 20 Mar 2014 10:49:35 +0100
Tomasz Holdowanski nabazgrał(a):

Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 20 Mar 2014 10:10:39 +0100
is the real date, nadir <none@hell.org> has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.
Ciekawe bo jeszcze się nie spotkałem z czymś takim chyba że producent
zrobił własny model pod siebie.
Doszukałem się, że są przynajmniej dwa wymiary 12,7mm i 9,5mm. Pierwszy
zwą slim a drugi ultraslim.
Tak przynajmniej twierdzi góglarka, i jestem skłonny jej uwierzyć bo sam
się na to naciąłem.
Plus _przynajmniej_ dwa standardy złącza, a widziałem też laptopy
które miały  adapter między jakimś dziwnym złączem na płycie a
napędem. Adapter był dokręcony z tyłu napędu CD.

Takie coś też widziałem ale sam napęd ma to samo złącze obojętnie czyto Asus, Sony czy Toshiba ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl