Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660?
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Tue, 11 Mar 2014 01:42:20 +0100

Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lfllld$9ia$1@dont-email.me...

"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message
news:lfll0g$8r1$1@usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lfliiu$lb6$1@dont-email.me...

No chwila... chyba się pogubiłem :-)

Ty mi tu polecasz kartę Radeon 290X za około 2000zł
jako szybszą alternatywę dla GeForce GTC660 za 600zł?

Albo inaczej - zakup karty za 2000zł do peceta z E7500?

Polecał 260X panie "inżynierze". Całkiem się pan pogubił, a deklarując wykształcenie techniczne powinno się zwracać uwagę na cyferki :P

Czy to jakies kompleksy braku wykształcenia teraz przemawiają?

Zdarzyło Ci się przyznać do błędu? Kompleksów u mnie brak gdyż nie muszę wymyślać swojego wykształcenia :) Jestem technikiem elektroenergetykiem i nie mam potrzeby udawać inżyniera :P

No a diabeł, jak wiadomo, tkwi w szczegółach :)

Właśnie, i podlinkowany obrazek dotyczył 290X a nie 260X

Ale czytać jeszcze umiesz, czy już tylko obrazkowo?