Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Mon, 10 Mar 2014 20:05:19 -0500
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:lflm5c$b96$1@usenet.news.interia.pl...
Polecał 260X panie "inżynierze". Całkiem się pan pogubił, a deklarując wykształcenie techniczne powinno się zwracać uwagę na cyferki :P

Czy to jakies kompleksy braku wykształcenia teraz przemawiają?

Zdarzyło Ci się przyznać do błędu?

Wiele razy.

Kompleksów u mnie brak gdyż nie muszę wymyślać swojego
wykształcenia :) Jestem technikiem elektroenergetykiem i nie mam potrzeby udawać inżyniera :P

No tak właśnie pomyślałem że jednak kompleksy... rozumiem teraz.

No a diabeł, jak wiadomo, tkwi w szczegółach :)

Właśnie, i podlinkowany obrazek dotyczył 290X a nie 260X

Ale czytać jeszcze umiesz, czy już tylko obrazkowo?

Długo jeszcze będziesz przeżywał ten temat? Take it easy! :-)
Tak bardzo Cię to buduje że przyłapałeś inżyniera na pomyłce?