Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Remont starszego peceta: czy wystarczy wymienić video na GTX660?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sun, 9 Mar 2014 11:40:51 -0500
"nadir" <none@hell.org> wrote in message news:531c95be$0$2232$65785112@news.neostrada.pl...
Wczoraj właśnie z kumplem zastanawialiśmy się nad jego zasilaczem
do laptopa: 18V/4A, kostka lekka jak piórko, hermetycznie zamknięta,
bez wiatraków, nawet bez otworów wentylacyjnych...
Zrobić taki zasilacz 30 lat temu na transformatorze 75W 50/60Hz
i stabilizatorach liniowych z radiatorami potrafiącymi popracować
przy tym obciążeniu 70 kilka watów to byłaby cegła ciężka że można
by było nią zabić...
A dziś to kostka która waży może ćwierć kilo, na oko? Może mniej....

No i ja mam kilka różnych zasilaczy co to mają po ćwierć wieku i działają nadal, nawet kondensatory im się specjalnie nie powysychały/powylewały. A te "ćwierć kilowe" od laptopa co 2-3 lata musiałem wymieniać. Nawet naprawiać nie było co, bo ktoś sobie wymyślił, że je w środku żywicą zaleje.

Zalali żywicą żeby były cięższe i żeby niedoinformowani kupujący
wybrali je jako "lepsze" od niezalanych od konkurencji :-)