Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptop AMILO L7320 - rozbudowa? sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptop AMILO L7320 - rozbudowa? sens?
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Mon, 10 Mar 2014 19:30:02 +0100
Użytkownik "RD" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lfkvnd$1u1$1@node1.news.atman.pl...
Kupiłem dziś 2x1GB DDR2 PC2-5300, niestety po zamontowaniu widzi tylko 1GB pamięci w BIOS-ie. Próbowałem włożyć oryginalną 512 + 1GB i też nadal 1GB. Konfiguracje pamięci różne, zamiennie w slotach - nic nie daje. Ściągnąłem jedyny flash bios ze strony producenta, ale to też nie pomogło.

This will be the case with 2GB modules that only have 8 chips total (all on one side) but 2GB modules that have 16 chips total (8 on each side) should be fine, subject to BIOS support.