Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] laptop AMILO L7320 - rozbudowa? sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] laptop AMILO L7320 - rozbudowa? sens?
From: RD <rd@grupy.com1>
Date: Sun, 09 Mar 2014 23:11:16 +0100
Witajcie.

Mam do dyspozycji sprzęt typu AMILO L7320. Był mało używany, więc jest w bardzo dobrym stanie, ale jest to jednak staroć. Na pokładzie Celeron 1,7GHz i tylko 512 RAM-u. Stoi też na tym oryginalny Windows XP, który wkrótce zostanie wyłączony z supportu Microsoft. O ile to przeboleję, to praca na tym to jest istna katorga. Plan jest taki, aby dołożyć 2 GB ramu (według manuala to maks - 2 x 1 GB). Pytanie tylko, czy to pomoże? Czy wąskim gardłem nie będzie jednak zainstalowany Celeron lub cała płyta główna?
Czy ewentualna wymiana procesora w tym modelu jest możliwa (i na jaki?)?
Jeśli jest możliwa, to czy jest sens.. w sensie podniesienia wydajności, a raczej komfortu pracy?
Czy dodanie chociaż RAM-u pomoże?

Pozdrawiam,