Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor 16:9

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor 16:9
From: Jacek <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 9 Mar 2014 18:08:06 +0100
Dnia Sun, 09 Mar 2014 14:52:58 +0100, Borneq napisał(a):

> Tam maksymalnie jest :

Krótki ten wykaz. Czasem jest tak że karta graficzna jest źle wykrywana
albo jest niewłasciwy lub za ubogi sterownik grafiki (a może nawet monitor
nie jest wykrywany właściwie) i dlatego nie ma się pełnej puli rozdziałki.
Miałem takie zjawisko na linuksie - grafika on-board Intela była wykrywana
prawidłowo ale sterownik udostępniał tylko jedną rozdzielczość. Jak
wstawiłem do kompa grafikę PCIe Nvidia, grafika też była wykrywana
prawidłowo ale rozdzielczości było kilkanaście do wyboru.
--
Jacek