Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor 16:9

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor 16:9
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 26 Mar 2014 04:38:37 +0100
Dnia Tue, 25 Mar 2014 23:30:48 +0100, JoteR napisał(a):

> No to przyjmijmy, że mam astygmatyzm w oczach i artretyzm w paluchach, a ta
> "5" na numerycznej strasznie blisko "8". A poza tym pijany byłem i nie
> trafiłem. Czy jakoś tak.

Twoje zdrowie. Wolisz gin z tonikiem, single malta, czy czystą tequilę na
lodzie? :DDD

> To dołóżmy jeszcze płaskostopie, kuternożność tudzież lenistwo i sklerozę.
> Wolę jak burak zaparkować tuż pod drzwiami i wychodząc potknąć się o własny
> zderzak, niż rozglądać się po podarkadowym parkingu i zastanawiać się, gdzie
> ja też ten samochód... może kuźwa na piętrze... a może przyjechałem
> tramwajem...?

Tobie się wydaje, że dlaczego ja wolę Arkadię? Bliżej, mniej się potykam,
kurwica mnie tylko strzela, jak czasami obserwuję te biedne sierotki, które
tam cokolwiek oglądają. Dłużej mi schodzi dopchanie się dolady i odbiór
zamówienia. Ugh. Choć niejednokrotnie bajdurzenie sprzedawcwów jest
przecudowne.

> W stacjonarnych idiotmarketach i małych sklepikach na Muranowie nie mieli.
> W jenternetach też nie mieli, ale za to drożej ;->

Nie mieli, ale za to drożej. JoteR - jak pragnę skonać - skoro nie mieli, to
jak mogli mieć drożej? :D

> Albo mieli mieć. Na kiedyś. Ostatecznie mają 30 dni na "zaspokojenie"
> klienta, zwłaszcza tego, który był na tyle głupi, żeby zapłacić z góry.
> O WGE jakoś nie pomyślałem, zresztą od kiedy zapłaciłem tam blisko 4 dychy
> za kilka kondensatorów ESR, które musiałem nabyć "na już" (do wariującego
> zasilacza w monitorze, żeby nie był OT), zapomniałem o tym miejscu, jako
> miejscu zakupów czegokolwiek.

Nie no - ja się nie czepiam Ciebie, że kupujesz tam, gdzie Ci to wygodne.
Sam tak robię. Ale czepiłeś się wyżej sam podkładając się z cyferkami i
wybacz - skonałbym, gdybym się nie przychrzanił. :D Browar może jakiś
któregoś dnia? :D

[ Animal rights? Animals have the right to be tasty.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]