Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SDHC, FAT32, a wielkosc plików.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SDHC, FAT32, a wielkosc plików.
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Mon, 3 Mar 2014 07:48:07 +0100
XP sp3 nie daje mi opcji formatowania karty SD jako NTFS, jedynie jako FAT32 lub teoretycznie exFAT (ale praktycznie jako exFAT jest odmowa "Windows was unable..."). Karta markowa Sony SDHC I 40 MB/s, generalnie kupiona do aparatu, ale doraźnie miała być wykorzystana jako "dysk".
Obecnie sformatowałem programem SD Formatter.
Rozumiem, że te 2 GB wielkości pliku to ograniczenie systemu plików FAT32.
Na upartego można z dużego pliku w komputerze zrobić wieloczęściowe archium (np. Total Commanderem) na karcie.

-----
A jak ją sformatujesz po NTFS?