Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SDHC, a predkosc przesylania plików.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SDHC, a predkosc przesylania plików.
From: "doom3" <doom3mk@o2.pl>
Date: Wed, 5 Mar 2014 17:37:50 +0100

Użytkownik " 666" <j.666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lf227s$ekl$1@news.supermedia.pl...
Zformatowałem kartę SDHC (pod W7) jako NTFS i przewalam pliki, makabra, prędkość 3-5 MBps (Sterownik wbudowanego czytnika kart to Texas Instruments PCIxx12 na 82801 PCI Bridge, dla porównania pomiędzy dyskami USB i na NAS mam prędkość około 15 MBps), 32 GB to chyba całą noc by się przewalały :-((
Czy zewnętrzne czytniki kart SDHC dają podobnie niską prędkość transferów?

Zalezy od portu USB, jezeli to 2.0 to zapomnij o transferze wiekszym niz ~25 megabajtow/s. Przy USB 3.0 karta i jej szybkosc nie bedzie juz problemem, lecz moze sie okazac, ze chipset czytnika pod USB jest kiepskawy i wiecej nie pusci, sprawdzony czytnik na USB 3.0 ale tak samo wydajny na 2.0 (do szybkosci specyfikacji i kart) to imho Kingston MobileLite G3.

Pzdr

--
doom3