Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NAS - Netgear ReadyNAS 102

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NAS - Netgear ReadyNAS 102
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Mon, 03 Mar 2014 03:00:49 +0100
W dniu 2014-02-19 20:24, For@ll pisze:
Dzięki wielkie za info.. no jak tam jest debian to byłoby ekstra, bo
wcześniej myślałem o zrobieniu sam takiego nasa ale znalazłem tego
Netgera.. Hm to tam jest debian 6 czy 7 bo wheezy to 7.0 :-) a squeeze
to 6.0 :-) i tutaj nie ma problemu bo akurat z obiema wersjami pracuję.
No widzę, że ma tych apps trochę :-). W tym nowym też da się w razię W
dołożyć ram samodzielnie jak to było w starszych wersjach?

@Poldek korzystasz może z tego ReadyCloud i OwnCloud jako apps?

No to chyba juz wiem co zakupic.. tylko pytanie czy potrzeba mi na 4
dyski czy na 2 stykna....

Trochę to trwało, ale miałem zupełnie inne sprawy na głowie. W końcu jednak przygotowałem listę aplikacji dostępnych do zainstalowania w modelu ReadyNAS RN1020 opartym o architekturę ARM: <https://app.box.com/s/ztmbcwuxu7rnudzvzrwx>

K.

PS: W ni jest zainstalowany Debian Wheezy. Lista źródeł debianowych aplikacji do niego tutaj:

> sources.list
deb http://apt.readynas.com/packages/readynasos 6.1.5 updates apps main
deb http://mirrors.kernel.org/debian wheezy main

Wersja systemu na chwilę obecną to 6.1.6

--
http://www.krystek.art.pl/