Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] OCZ zbankrutował

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] OCZ zbankrutował
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sun, 16 Feb 2014 00:58:08 -0600
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:53002a48$0$55745$c3e8da3$b280bf18@news.astraweb.com...
Podasz mi źródła tych rewelacji jakie tu podajesz?

mam ci podac katalogi napraw w firmie w ktorej pracowalem miedzy 91 a 95?

Co mnie Wasze katalogi napraw obchodzą?

no proszę interesują cie jedynie dowody, które by potwierdzały słuszność twojej tezy. jak jesteś taki bohater to podaj mi dowód, na to, ze Sony nie postarza celowo części w swoich produktach. dawaj. napieraj.

Mam Ci udowodnić nieistnienie czegoś?
Chyba pomyliło Ci się... to Ty masz udowadniać istnienie.

powiem ci szczerze, a właściwie powtórzę. naprawdę mało wiesz na ten temat, i jako inżynier elektronik wstydziłbym się do tego przyznawać.

Niepotrzebnie powtarzasz w kółko to samo - podaj cokolwiek
na poparcie swoich tez - jakieś materiały źródłowe, dowody...
Na razie z tego że coś się psuło wynika tylko tyle, że się psuło.
Nic nie wynika na temat tego DLACZEGO się psuło ani na temat
tego że firma CELOWO coś psuła czy planowała psucie się.

ale tobie nie wstyd, bo tobie zasadniczo niczego nie wstyd, dlatego masz taka a nie inna renomę na każdej grupie usenetowej na której dasz się poznać pojawiasz. mnie się nie chce z koniem kopać. nie mam do tego zdolności ani sprzętu, a tym bardziej ochoty. wiec jak dla mnie EOD.

Tam gdzie brak Ci rzeczowych argumentów uciekasz do tych personalnych.
Tego powinieneś się wstydzić.