Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zainstalować system na netbooku?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 6 Feb 2014 12:55:08 +0100
Dnia Wed, 05 Feb 2014 15:06:55 +0100, Marek napisał(a):

(ciach…)
> Ojjj... a tu mam odmienne doświadczenia. W7 - reinstalki raz na rok
> zamiast co 3 miesiące. Wysypanie się zdarzało się lecz niezmiernie
> rzadko i zwykle soft firmy trzeciej coś psuł. Pod W8 nie pamiętam aby
> coś się sypnęło nawet na wadliwych driverach (nie licząc padających jak
> muchy SSD zanim wyczytałem jakie kupować).
(ciach…)

Się zastanawiam, co Ty robisz + ewentualnie jeszcze, jak mierzysz owo
spowolnienie. Osobiście system stawiam raz i ewentualna świeża instalacja
następuje przy przesiadce na nową konfigurację. No ale ja mam najwyraźniej
jakieś dziwne wersje Windows, skoro u mnie na służbowym komputerze Vista x64
bezproblemowo pięć lat przepracowała. :D

[ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co  ]
[ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem.      (demotywatory.pl) ]