Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] napisze brzydko - dell

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] napisze brzydko - dell
From: Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl>
Date: Tue, 25 Feb 2014 11:35:17 +0100
Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 25 Feb 2014 09:07:38 +0100
is the real date, Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Tyle że wtedy ten laptop pewnie kosztował coś w okolicach 10-20 kpln.

I musiał być wart tej kasy. Żadnego programowania żywotności, żadnej
zarazy zwanej ROHS...

Dosłownie kilka dni temu byłem w ni to komisie, ni to warsztacie
komputerowym. Właściciel pokazał mi całą szafę uszkodzonych laptopów.
Znamienne: im nowsze modele, tym poważniejsze awarie: jakieś 80% to
albo losowe zwisy i restarty, niestabilna praca, albo w ogóle brak
znaków życia - ewidentne oznaki połowicznego rozpadu płyt głównych. W
modelach jeszcze sprzed ok. dekady dominowały natomiast uszkodzenia
mechaniczne, głównie z głupoty / nieostrożności właścicieli.

>Taka sytuacja.

Tja...

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.