Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] napisze brzydko - dell

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] napisze brzydko - dell
From: Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl>
Date: Mon, 24 Feb 2014 12:14:38 +0100
Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 22 Feb 2014 21:27:15 +0100
is the real date, Jawi <tajny@poufny.com> has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.

>Seria Latitude to seria biznesowa, rożni się wzmocnioną obudową, matowym
>ekranem. no i gwarancją.

Wzmocnioną obudową...
Niedawno odratowywałem starego no-nejma firmowanego przez Gericom
(widziałem identyczne z innymi firmówkami): sprzęt sprzed minimum
dekady,  w środku Athlon 1500+, 256MB sdram... płyta główna i zawiasy
ekranu osadzone na grubym na kilka mm ciśnieniowym odlewie z jakiegoś
stopu aluminium.  Na oko kilkadziesiąt deko żelastwa. Sama zewnętrzna
obudowa była z przeciętnego plastiku, ale nie było mowy o tym, żeby
ten laptop giął się w dłoniach.

Nie wiem, ile dzisiaj trzeba by zapłacić za równie pancerny sprzęt.
I równie żywotny: w tych, które widziałem, padało głównie gniazdo
zasilania.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.