Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] napisze brzydko - dell

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] napisze brzydko - dell
From: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>
Date: Tue, 25 Feb 2014 11:17:24 +0100
W dniu 21.02.2014 17:15, mr misio pisze:
> inspiron dokladnie, ktory zniechecil mnie calkowicie do marki dell...
> NO MORE DELL

Kupisz... kupisz... ;-) Nigdy nie mów nigdy. Miałem podobnie z HP i ich
nieszczęsnymi Pavulonami. Jednakże co by nie gadać, wciąż ich sprzęty
najbardziej mi się zewnętrznie podobają i mają dobry stosunek do ceny. A
ostatnio to mam ślinotok na widok HP Revolve 810. Po latach wiem też,
jak należy dbać o tego typu sprzęt i że razem z laptopem należy kupić
dwie puszki sprężonego powietrza ;-)

Każdy psioczy, a później w sklepie skusi się na już posiadaną markę w
nadziei, że może tym razem będzie lepiej ;-)

Pociesz się, że to był tylko lapciak, a nie serwer DELL-a ;-)