Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] napisze brzydko - dell

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] napisze brzydko - dell
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 24 Feb 2014 16:01:15 +0100
Dnia 2014-02-24, o godz. 15:56:31
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):

> Czytałem jak wygląda w UK NBD - to tak w ciągu miesiąca ktoś
> przyjedzie i naprawi, w PL jest z tym zdecydowanie lepiej, bo naprawę
> masz następnego dnia roboczego. Może dlatego taka różnica w cenach?

Zgłaszałem w ostatnim roku w Polsce kilka napraw sprzętu Della z NBD
kupionych w PL, UK i DE. Nie było żadnej różnicy w obsłudze. Jak sprawa
wygląda z serwisowaniem w UK nie ma pojęcia - choć nie sądzę by były z
tym problemy bo raczej by była chryja o niedotrzymanie warunków
gwarancji za które dodatkowo się dopłaciło.

Zdrówko