Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] napisze brzydko - dell

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] napisze brzydko - dell
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 21 Feb 2014 21:37:09 +0100
W dniu 2014-02-21 21:19, Jawi pisze:
W dniu 2014-02-21 17:15, mr misio pisze:
NO MORE DELL

miałem wcześniej della 620 i 630 w sumie dobra maszyna.
No jako zadowolony posiadacz posiadacz powyższych teraza mam kolejnego della E5420.
Kupa panie, kupa.
model niby biznesowy, ale plastik fantastic. Zabawka i gówno a nie poważny sprzęt. Szwankuje klawiatura, obudowa się ugina, grzeje się jak cholera i potrafi się z przegrzania wyłączyć pod dużym obciążeniem.

Mam E6320 z i5 na pokładzie i fajnie to działa tylko ciężkie. Plastik fantastik to nie jest.
Za to D620 w firmie to te z nVidią wszystkie umarły. Na tą nVidię Quadro.
Z integrą działają, choć też zdarzały się awarie. Jak w każdej marce.
Tylko gwarancja to inna bajka i dlatego wolę Della