Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zuzycie pradu i7 4770k vs FX8320

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zuzycie pradu i7 4770k vs FX8320
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Mon, 17 Feb 2014 09:17:58 +0100
Po głębokim namyśle T.V.M1M2M3NMM4 napisał w poniedziałek, 17 lutego
2014 00:20:

> Moj wzor:
> 24godziny*31dni = 744 h * 149 = 110856W / 1000 (1kW) = 110,856 *
> 0,61gr = 67,62 zl za miesiac

        Tak się zastanawiałem, skąd Ci się wzięło ponad 100 kW w
warunkach domowych: sieczkarnię masz czy omłoty? Dopiero po chwili
doczytałem, że to 110, ale kWh, a NIE kW. Już bezsensownego użycia
znaków równości się nie czepiam, bo rozumiem, że to tylko taki skrót
myślowy.

        Dodam jeszcze dla porządku i dla nieuważnych czytelników,
którzy chcieliby oszacować koszt eksploatacji swojego komputera, że to
są tylko takie sobie rachunki przy założeniach spod sufitu:

> Przyjmujac teraz ze komputer bedzie komputerem domowym i srednie
> zuzycie wezmy z flash'a w miesiac 24/7:

        Dla google'a taki rachunek miałby sens. Dla komputera domowego
- raczej niekoniecznie. Ile w praktyce używasz komputera i to pod
flashem: 4 godziny dziennie? Bo na pewno nie 24*7.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.