Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zuzycie pradu i7 4770k vs FX8320

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zuzycie pradu i7 4770k vs FX8320
From: "T.V.M1M2M3NMM4" <szukajcie@znajdziecie.pl>
Date: Mon, 17 Feb 2014 15:58:12 +0100
Dnia Mon, 17 Feb 2014 09:17:58 +0100, Jan Stożek napisał(a):

> Po głębokim namyśle T.V.M1M2M3NMM4 napisał w poniedziałek, 17 lutego
> 2014 00:20:

>       Tak się zastanawiałem, skąd Ci się wzięło ponad 100 kW w
> warunkach domowych: sieczkarnię masz czy omłoty? Dopiero po chwili
> doczytałem, że to 110, ale kWh, a NIE kW. Już bezsensownego użycia
> znaków równości się nie czepiam, bo rozumiem, że to tylko taki skrót
> myślowy.
>
>       Dodam jeszcze dla porządku i dla nieuważnych czytelników,
> którzy chcieliby oszacować koszt eksploatacji swojego komputera, że to
> [...]

Widziales o ktorej to pisalem (a rano o 4pobudka) :D Wiekszosc to skroty
myslowe :-D

4h youtuba + 3h Civ5 lub inna, plus czasem BOINC lub innty @home i juz masz
24/7 flasha (usrednionego flasha) jak Ci gra czy @home pociagnie przez 3h
300W to nie boj zaby - nazbiera sie te 24/7 flasha :p

Wszystkie te wyliczenia w rzeczy samej sa pobrane z kosmosu, sa
orientacyjne, "pi x oko" ot tak by bylo mozna zauwazyc ta Wasza
energooszczednosc Intela 2x drozszego :D

Jesli by przyjac ze komputer bedzie pracowal tylko 4-5h na dobe to taki
intel sie nigdy nie wzroci jesli przyjac jako kryterium rachunek za prad.

--
Pozdrawiam
T.V.