Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zuzycie pradu i7 4770k vs FX8320

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zuzycie pradu i7 4770k vs FX8320
From: "T.V.M1M2M3NMM4" <szukajcie@znajdziecie.pl>
Date: Mon, 17 Feb 2014 16:03:04 +0100
Dnia Mon, 17 Feb 2014 10:17:09 +0100, ToMasz napisał(a):

> co prawda mam starszy procesor amd i tylko 2 rdzeniowy, ale na boxowym
> chłodzeniu, czyli radiator mniejszy niż 2 paczki papierosów, w spoczynku
> wentylator się nie kręci. Wnoszę z tego ze zużycie jest duuuuużo niższe
> niż 50W. Częstotliwość procesora zwalnia do 800Mhz
> tak więc musiałbyć miec badania praktyczne, a nie tabelki producenta
>
> ToMasz

Mozna na jakims forum przeprowadzic takie badanie.
Kazdy wsadzi miernik przed kompa, przyjmiemy ze napiecie to 220/230V
obliczymy natezenie wyjda waty calego pudla.
Wklepiemy konfiguracje sprzetowa tj. RAM, dyski, grafika, cpu i wyjdzie co
do 5 czy niech nawet 10zl dokladnosc w ciagu m-ca.

Dane ktore wpisalem pochodza z dwoch roznych portali bench. Dane sa takze
usrednone - nie mozecie brac ich jako wykladnika, poki nie wsadzi ktos
mierniczka przed CPU to nie bedziemy wiedziec (jak sadze) nawet w
przyblizeniu -+10% ile taki scalak ciagnie.

--
Pozdrawiam
T.V.