Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] OCZ zbankrutował

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] OCZ zbankrutował
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Wed, 12 Feb 2014 09:02:17 -0000
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ldel1v$eoe$1@dont-email.me...
Akurat w dzisiejszych czasach jest bardziej potrzebna niż kiedyś.
Urządzenia są tak konstruowane żeby psuły się zaraz po gwarancji
a nie działały 10 lat.
To są mity z kółka gospodyń wiejskich...

oczywiscie masz jakies wsparcie?

bo ja na przyklad wiem jak wyglada obecnie trwalosc sprzetu agd ze sredniej
polki - mozna by sie spodziewac ze przez ostatnie 30 lat technika posunela sie
nieco do przodu i sprzet tak banalny jak lodowka bedzie dzialal dekadami

tymczasem na zupelnie niereprezentacyjnej probce kilku sztuk widze ze
dzisiejsze lodowki padaja jak muchy a 30 letni polar dalej dziala u
ludzi ktorym przekazalismy go po powodzi

podobnie z pralkami - silnik pompy wody przestal dzialac po dwoch latach,
kolnierz pekl w innej po miesiacu, w jeszcze innej podczas pierwszego
gotowania rozpadlo sie szklo z drzwiczek

owszem, jakies miele za 5-6 minimalnych wyplat pewnie podziala z 15 lat,
ale wydaje mi sie ze nawet o ile nie ma sie zepsuc zaraz po gwarancji
to producenci maja dokladnie w dupie to co dzieje sie po tych 24-36
miesiacach bo wola sprzedac nastepna sztuke

wszystkie firmy daza do tego zeby sprzedawac abonamenty, moim zdaniem
predzej czy pozniej to samo czeka nas w kazdej dziedzinie, zwlaszcza pod
naciskiem wszelakich ekologow cala masa sprzetu nagle stanie sie
niezniszczalna (co najwyzej bedzie przekladany co rok do nowszej obudowy
zeby dac klientowi cos 'nowego'), a w zamian producent bedzie dostawal
kase tak dlugo jak sprzet bedzie dzialal

--
http://db.org.pl/