Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przerywa spacja i blutooth - przypadek?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przerywa spacja i blutooth - przypadek?
From: "Chris" <actchris@gazeta.pl>
Date: Mon, 3 Feb 2014 11:27:16 +0100
Poldek nabazgrał(a):

Druga sprawa - jeżeli spacja nie działa, to użycie sprzętowego przełącznika Wireless off-on (wyłącza i włącza zarazem WiFi i blutooth) ożywia spację...

To dziwne .. najlepiej serwis bo programowo to nie powinno mieć znaczenia.

W tym laptopie mam też problem z myszką bezprzewodową działającą na blutooth. Losowo przestaje działać. Czasami dzieje się to w odstępach kilkudniowych, czasami kilka razy na dzień.

Też tak miałem i dla tego olałem myszkę BT, zobacz ustawienia zasilania czy masz ustawione max wydajność bo to może być to.