Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przerywa spacja i blutooth - przypadek?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przerywa spacja i blutooth - przypadek?
From: Poldek <noczelny@gazeta.pl>
Date: Mon, 03 Feb 2014 14:11:27 +0100
Chris wrote:
Poldek nabazgrał(a):

Druga sprawa - jeżeli spacja nie działa, to użycie sprzętowego
przełącznika Wireless off-on (wyłącza i włącza zarazem WiFi i
blutooth) ożywia spację...

To dziwne .. najlepiej serwis bo programowo to nie powinno mieć znaczenia.

W tym laptopie mam też problem z myszką bezprzewodową działającą na
blutooth. Losowo przestaje działać. Czasami dzieje się to w odstępach
kilkudniowych, czasami kilka razy na dzień.

Też tak miałem i dla tego olałem myszkę BT,zobacz ustawienia zasilania
czy masz ustawione max wydajność bo to może być to.

Mam ustawione, że na zasilaniu z sieci maksymalna wydajność. Działam prawie cały czas na zasilaniu z sieci. Czy zmienić ustawienia wydajności na zasilaniu sieciowym?

Może i chciałbym, ale myszka bardzo dobrze leży w ręku, ogólnie jest ekstra, kosztowała w swoim czasie kupę ka$$y i jeszcze na dodatek idealnie pasuje kolorystycznie do całości zestawu, a podłączenie myszki nie-BT zajęło by mi port USB, który się czasem przydaje. Więc zmianę myszki traktuję jako ostateczność.