Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Moment obrotowy zawiasów laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Moment obrotowy zawiasów laptopa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 30 Jan 2014 15:00:17 +0100
Dnia Tue, 21 Jan 2014 14:19:10 +0100, Marek napisał(a):

> Nie wiem jaki moment musi być, nie mam siłomierza w domu, ale najważniejsze,
> żeby
> klapa laptopa chodziła na tyle ciężko, żeby sama nie opadała jak ją
> przechylisz do siebie
> lub do przodu pod kątem 45 stopni i na tyle lekko, że jak bedziesz otwierał
> klapę,
> to nie podniesie się cały laptop

Cenna uwaga :) sam powinienem na to wpaść :) Lapek już naprawiony. Wyłamane
gniazda na śrubki mocujące zawiasy w klapie dokleiłem na Epidian5 z
wypełniaczem kamiennym. Kupiłem nowe zawiasy i poluzowałem je nieco (mają
nakrętki i regulacja momentu jest całkiem skuteczna i gładka) no i po
zmontowaniu wszystkiego lapek jak na razie trzyma się kupy :)
Dzięki wszystkim za zabranie głosu i rady.
--
Jacek